Úvod > Naše kurzy > ZÁKAZNICKÝ SERVIS

ZÁKAZNICKÝ SERVIS

Určitě znáte motto: „Můj zákazník, můj pán“! To se sice dobře říká, ale hůře naplňuje a proto je důležité vytvořit si ze zákazníků partnery a ne pány …

Získávat stále nové a nové zákazníky je nelehké a nákladné. Mnohem efektivnější je pracovat s těmi současnými a dlouhodobě si udržet jejich přízeň. Jak toho ale dosáhnout? Právě to zjistí účastníci workshopu Kompetenční akademie® − ZÁKAZNICKÝ SERVIS, jehož cílem je budování týmu, který umí aktivně pracovat s portfoliem zákazníků, efektivně ho řídit a cíleně rozšiřovat. Účastníci získají schopnost pracovat se zákazníky podle potenciálu a aktivního využití. Dokážou stručně a přesně definovat strategické cíle na jednotlivých zákaznících. A naučí se budovat dlouhodobé kvalitní vztahy. Na konci dne si každý z účastníků připraví vlastní strategii s přesahem do osobního časového plánu. Součástí workshopu je i znovuotevření nejčastějších problémových oblastí a představení jejich možných řešení pro inspiraci. Workshop navazuje na úvodní setkání Kompetenční akademie® a vědomosti si můžete dále rozšířit na následných, odborněji zaměřených setkáních.

OBSAH WORKSHOPU:

· Budování týmu, který umí aktivně pracovat se zákazníky

· Efektivní řízení a cílené rozšiřování portfolia zákazníků

· Práce se zákazníky podle potenciálu a aktivního využití

· Definování strategického cíle na zákaznících

· Komunikace zaměřená na budování důvěry

· Tvorba vlastní strategie s přesahem do osobního časového plánu

CO SI Z WORKSHOPU ÚČASTNÍCI ODNESOU:

· Schopnost budovat tým, který umí aktivně pracovat s portfoliem zákazníků

· Dovednost pracovat se zákazníky podle potenciálu a aktivního využití

· Umění stručně a přesně definovat strategické cíle

· Schopnost budovat se zákazníky dlouhodobý vztah

· Vlastní strategii, kterou si účastníci během workshopu vypracují

ŠKOLENÍ JE PRO ÚČASTNÍKY VHODNÉ, KDYŽ SI KLADOU OTÁZKY:

· Jak si udržet dlouhodobě přízeň zákazníků?

· Jakým způsobem aktivně pracovat s portfoliem zákazníků?

· Jak cíleně řídit a rozšiřovat zákaznické portfolio?

· Jak si efektivně definovat strategické cíle při komunikaci se zákazníky?

· Jakým způsobem si připravit vlastní strategii s časovým plánem?

PRO KOHO JE WORKSHOP VHODNÝ?

Přínosné informace získají vedoucí pracovníci v obchodě, zákaznických centrech či call centrech, lidé ze zákaznických center, majitele malých firem i freelanceři.