- Kompetenční Akademie® TOP Manager
- OVLÁDNĚTE SVŮJ MOZEK PRO ZMĚNU A KOMUNIKACI
- Holistic management® Coaching
- Kompetenční Akademie® Magnetizující prezentace
- První on-line pro manažery
- TYPOLOGIE PRO VEDENÍ A OVLIVŇOVÁNÍ
- TYPOLOGIE PRO VEDOUCÍ PRACOVNÍKY
- TYPOLOGIE PRO OBCHOD A NÁKUP
- JAK NEVYHOŘET
- KOUČOVÁNÍ I. – ZKOMPETENTNĚNÍ
- KOUČOVÁNÍ II. – TRANSFORMACE
- LEADERSHIP
- TIMEMANAGEMENT s GTD
- TELEFONOVÁNÍ S NLP
- ZÁKAZNICKÝ SERVIS
- OVLIVŇOVÁNÍ A MANIPULACE
- FIREMNÍ SOCIÁLNÍ SYSTÉM A ČLENSTVÍ
- STRATEGICKÉ NASTAVENÍ FIRMY
- Kompetenční akademie® Liniový manažer
- Kompetenční akademie® pro vedoucí pracovníky
- Kompetenční akademie® Elitní obchodní tým (EOT)
- Kompetenční akademie® Strategická práce se zákazníkem
- Kompetenční akademie® Excelentní zákaznický servis
- Kompetenční akademie® Efektivní telefonování s NLP
- Transformační ICR® koučink – individuální (možnost ve VR)
- ICR® Klastr
TYPOLOGIE PRO VEDENÍ A OVLIVŇOVÁNÍ
TYPOLOGIE PRO VEDENÍ A OVLIVŇOVÁNÍ
Určitě si uvědomujete, že znát typologii osoby, se kterou jednáte vám dává výhodu nejenom při běžné komunikaci, ale hlavně při delegování úkolů a obchodování. Je hezké vědět, co si druhý myslí a mít připravené argumenty!
Každý je nějaký. Někdo má rád sport a druhý raději procházky lesem. Někdo je rychlý, a přitom povrchní, a někdo zas přemýšlivý a puntičkář. A u toho to teprve začíná… Chcete zjistit, jak využít vlastnosti své i svých kolegů při zvyšování pracovního výkonu a lepší komunikaci? Právě proto jsme pro vás připravili toto školení. Není tajemstvím, že znalosti typologie se využívají ve firmách při výběru nových zaměstnanců, při sestavování pracovního týmu, ale i při obchodních jednáních. Například zjištění, že vašemu kolegovi Tomášovi je nutné předávat informace strukturovaně a kolegyni Janě raději přiložit obrázek, vám může ušetřit mnohá nedorozumění. Tým sestavený z lidí, co se vzájemně doplňují, je snem každého vedoucího. Proto si nejdříve sestavíte svůj typologický profil a následně se naučíte odhadovat ostatní. Tento základní odborný modul navazuje na úvodní setkání Kompetenční akademie® a dále si můžete zvolit i jeho další praktickou nástavbu podle Vaší odbornosti se zaměřením na vyjednávání nebo práci s týmem.
OBSAH WORKSHOPU:
• Otestování v on-line aplikaci a sestavení vlastního typologického profilu (ještě před setkáním)
• Pochopení rozdílnosti pohledů na svět jednotlivých typů
• Detailní analýza jednotlivých typů
• Očekávání a vnímání okolí dle typologie
• Komunikační strategie pro jednání s jednotlivými typy
• Rozpoznávání jednotlivých typů podle chování ve stresu a dalších indicií
CO SI ZE SETKÁNÍ ODNESETE:
• Svůj osobní typologický profil
• Naučíte se rozumět potřebám jednotlivých typů
• Získáte dovednost odhadovat jednotlivé typy
• Naučíte se sestavovat komunikační strategie pro prosazení vlastního názoru vůči jednotlivým typům
• Dokážete lépe vyjednávat své podmínky spolupráce
ŠKOLENÍ JE PRO VÁS VHODNÉ, KDYŽ SI KLADETE OTÁZKY:
• Jak lépe rozumět druhým?
• Proč se nemohu domluvit se svým podřízeným, nadřízeným nebo zákazníkem?
• Jak lépe prodávat?
• Co změnit na svých prezentacích?
• Čím to je, že mě kolega vždycky vytočí?
PRO KOHO JE WORKSHOP VHODNÝ?
Přínosné informace získají personální manažeři, vedoucí pracovníci, mistři výroby, obchodní zástupci, nákupčí, asistentky, majitelé firem i freelanceři.