- Kompetenční Akademie® TOP Manager
- OVLÁDNĚTE SVŮJ MOZEK PRO ZMĚNU A KOMUNIKACI
- Holistic management® Coaching
- Kompetenční Akademie® Magnetizující prezentace
- První on-line pro manažery
- TYPOLOGIE PRO VEDENÍ A OVLIVŇOVÁNÍ
- TYPOLOGIE PRO VEDOUCÍ PRACOVNÍKY
- TYPOLOGIE PRO OBCHOD A NÁKUP
- JAK NEVYHOŘET
- KOUČOVÁNÍ I. – ZKOMPETENTNĚNÍ
- KOUČOVÁNÍ II. – TRANSFORMACE
- LEADERSHIP
- TIMEMANAGEMENT s GTD
- TELEFONOVÁNÍ S NLP
- ZÁKAZNICKÝ SERVIS
- OVLIVŇOVÁNÍ A MANIPULACE
- FIREMNÍ SOCIÁLNÍ SYSTÉM A ČLENSTVÍ
- STRATEGICKÉ NASTAVENÍ FIRMY
- Kompetenční akademie® Liniový manažer
- Kompetenční akademie® pro vedoucí pracovníky
- Kompetenční akademie® Elitní obchodní tým (EOT)
- Kompetenční akademie® Strategická práce se zákazníkem
- Kompetenční akademie® Excelentní zákaznický servis
- Kompetenční akademie® Efektivní telefonování s NLP
- Transformační ICR® koučink – individuální (možnost ve VR)
- ICR® Klastr
Kompetenční akademie® Liniový manažer
PRO NÁCVIK JE VYUŽÍVÁNA VIRTUÁLNÍ REALITA
Kompetenční akademie® pro liniové vedoucí je unikátní výcvikový systém. Během 4 jednodenních setkání se zaměstnanci naučí využívat vlastní schopnosti a dovednosti a přenášet je i na své podřízené v procesu výroby, logistiky či prodeje.
Užitek pro firmu: Po ukončení výcviku získá firma vedoucího pracovníka na liniové úrovni, který dokáže efektivním způsobem pracovat se svými podřízenými a jejich přístupem k práci. Umí je účinně motivovat a dělat z nich tzv. řešitele problémů, tzn. ZKOMPETENTNIT JE! Vedoucí je tím, kdo pracovníkovi řešení umožní, nikoliv za něj problém vyřeší. Tím podpoří do budoucna pracovníkovu schopnost, řešit stejné a obdobné situace samostatně. Pro dosažení cíle využívá všechny dříve získané znalosti a dovednosti, které doposud aktivně nevyužíval. Pro práci s týmem si účastník odnáší velice efektivní nástroje, jak pracovat s „odbojnými partičkami" takovým způsobem, který mu umožní jejich energii využít pro užitečnou spolupráci.
Pro koho je výcvik určen:
Liniový vedoucí (vedoucí na nejnižším stupni řízení), vedoucí na výrobních linkách, vedoucí prodejen, mistři, koordinátoři
... „protože chápu, jak je důležité lépe komunikovat se svými lidmi ve výrobě“...
Užitek pro liniového manažera, jak ho hodnotí účastníci výcviku:
Již během výcviku porozumím tomu, jak pracovat s předsudky, že „to takhle nejde“. S postoji podřízených: „Děláme to takhle už 10 let, tak proč to měnit?“ Dokážu si uvědomit, že nic není „černobílé”, ale užitečné nebo neužitečné pro dosažení konkrétního cíle.
Získám dovednost vést krátký, 5 - 15 minut trvající „zkompetentňující“ rozhovor se svým podřízeným. Cílem rozhovoru je, že podřízený porozumí své roli při realizaci zadaných úkolů. Je schopen se aktivně zapojovat do jejich řešení a přebírat odpovědnost za výsledek. Umím pracovat se změnou přístupu podřízeného, který „nechce vidět”, že svým chováním způsobuje problémy jak sobě, tak firmě. Pro zapojení mých podřízených do pracovních úkolů či zaváděním změn, využívám znalostí práce s tzv. členstvím. To mi umožní efektivně pracovat a integrovat do realizačního týmu lidi, kteří do firmy právě nastoupili nebo nejsou nakloněni změnám.