Úvod > Naše kurzy > Kompetenční akademie® Efektivní telefonování s NLP

Kompetenční akademie® Efektivní telefonování s NLP

Také se Vám stává, že když máte zavolat na neznámé číslo a dohodnout si schůzku, tak Vám telefon „těžkne“ v ruce? Raději děláte jiné věci, než jdete volat? Nebo se Vám často nedaří schůzku dohodnout? Nebo je to téma pro Vaši asistentku či kolegu?

Jak sestavit efektivní telefonát pro dohodnutí schůzky či nabídnutí produktu? Jak zajistit, aby s Vámi lidé rádi po telefonu mluvili? Jak se nastavit tak, aby se stalo telefonování běžnou a příjemnou činností? Jsou to témata, která Vás zajímají? Přijďte se podívat na jednodenní výcvik toho, jak efektivně telefonovat. Seminářem Vás provede lektorka, která dosahuje výjimečné efektivity při telefonování na neznámé kontakty. O jaké metody se při telefonování opírá? Co funguje? Čeho se vyvarovat?

V průběhu výcviku se seznámíte s následujícími oblastmi:

• Vědecké základy o fungování mezilidské komunikace (vlastnosti živých systémů – systemický přístup)

• Proč si nerozumíme - výkladové slovníky slov v našich hlavách

• Klíčové parametry zajištění změny přístupu k telefonování

• Vliv motivace na změnu přístupu

• Desatero efektivního telefonování

• Kotva – využití metody z NLP pro práci s nevědomými zdroji – jak nastavit své tělo a mysl pro efektivní telefonování – naučíte si kotvu sami „zakládat“

• Praktikování

• Akční plán

Tento výcvik je vhodný pro všechny, kteří potřebují pro svou práci telefonování (asistentky, obchodní zástupci, manažeři, ředitelé apod.).