- Kompetenční Akademie® TOP Manager
- OVLÁDNĚTE SVŮJ MOZEK PRO ZMĚNU A KOMUNIKACI
- Holistic management® Coaching
- Kompetenční Akademie® Magnetizující prezentace
- První on-line pro manažery
- TYPOLOGIE PRO VEDENÍ A OVLIVŇOVÁNÍ
- TYPOLOGIE PRO VEDOUCÍ PRACOVNÍKY
- TYPOLOGIE PRO OBCHOD A NÁKUP
- JAK NEVYHOŘET
- KOUČOVÁNÍ I. – ZKOMPETENTNĚNÍ
- KOUČOVÁNÍ II. – TRANSFORMACE
- LEADERSHIP
- TIMEMANAGEMENT s GTD
- TELEFONOVÁNÍ S NLP
- ZÁKAZNICKÝ SERVIS
- OVLIVŇOVÁNÍ A MANIPULACE
- FIREMNÍ SOCIÁLNÍ SYSTÉM A ČLENSTVÍ
- STRATEGICKÉ NASTAVENÍ FIRMY
- Kompetenční akademie® Liniový manažer
- Kompetenční akademie® pro vedoucí pracovníky
- Kompetenční akademie® Elitní obchodní tým (EOT)
- Kompetenční akademie® Strategická práce se zákazníkem
- Kompetenční akademie® Excelentní zákaznický servis
- Kompetenční akademie® Efektivní telefonování s NLP
- Transformační ICR® koučink – individuální (možnost ve VR)
- ICR® Klastr
KOUČOVÁNÍ I. – ZKOMPETENTNĚNÍ
Možná už si uvědomujete, že pokud chcete stanout na pomyslném vrcholu managementa vaší firmy, tak se z manažera musí stát „leader“ a z „leadra“ kouč. Jedině tak se naučíte myslet mimo rámec běžného uvažování a správně se ptát …
Času není nikdy dost a energie ubývá… Znáte to, naplánujete si práci a na konci dne máte pocit, že jste vlastně nic nestihli. Dopoledne přijde kolega, že si neví rady s projektem. Odpoledne jeden ze zaměstnanců neumí vyřešit problém s dokumentací. Do toho vám zavolá syn, co si neví rady s úkoly. A vy se zaseknete s řešením jejich potíží na několik hodin. Následně zůstáváte v práci přesčas. Kvůli tomu nemáte čas na sebe, na své zájmy nebo rodinu. Už vás to nebaví a chcete konečně skoncovat se všemi těmi stěžovateli? Přijďte na workshop Kompetenční akademie® KOUČOVÁNÍ I. – ZKOMPETENTNĚNÍ, kde získáte dovednost vést krátký, 5–15 minut trvající „zkompetentňující“ rozhovor. Výsledkem rozhovoru je, že „stěžovatel“ porozumí své roli při realizaci zadaných úkolů. Je schopen se aktivně zapojovat do jejich řešení a přebírat odpovědnost za výsledek. Tento základní odborný modul navazuje na úvodní setkání Kompetenční akademie® a dále si můžete zvolit i jeho další praktickou nástavbu podle vaší odbornosti se zaměřením na hlubší transformaci a řešení neřešitelných problémů.
OBSAH WORKSHOPU:
• Seznámení se zkompetentňujícím rozhovorem
• Komunikace se „stěžovatelem“ v praxi
• Otázkologie – seznámení s různými typy uzavřených i otevřených otázek použitelnými při vyjednávání
• Práce se „zakázkou“ – nastavení cesty řešení problému „stěžovatele“
• Efektivní vytěžení rozhovoru - uzavření rozhovoru startující tzv. autokouče
CO SI ZE SETKÁNÍ ODNESETE:
• Naučíte se vést 5–15 minut trvající „zkompetentňující“ rozhovor
• Budete umět pracovat s různými typy otázek pro ovlivňování druhých osob
• Díky nově nabytým dovednostem získáte do budoucna více času a energie
ŠKOLENÍ JE PRO VÁS VHODNÉ, KDYŽ SI KLADETE OTÁZKY:
• Kde vzít čas na sebe, své zájmy a rodinu?
• Jak přenést zodpovědnost na podřízené a kolegy?
• Jakým způsobem komunikovat s problémovým zaměstnancem?
• Jak úspěšně vyjednávat s kolegy nebo obchodními partnery?
PRO KOHO JE WORKSHOP VHODNÝ?
Přínosné informace získají personální manažeři, vedoucí pracovníci, interní koučové a lektoři, pracovníci kvality, projektoví manažeři,majitele firem i freelanceři.