Úvod > Naše kurzy > KOUČOVÁNÍ I. – ZKOMPETENTNĚNÍ

KOUČOVÁNÍ I. – ZKOMPETENTNĚNÍ

Možná už si uvědomujete, že pokud chcete stanout na pomyslném vrcholu managementa vaší firmy, tak se z manažera musí stát „leader“ a z „leadra“ kouč. Jedině tak se naučíte myslet mimo rámec běžného uvažování a správně se ptát …

Času není nikdy dost a energie ubývá… Znáte to, naplánujete si práci a na konci dne máte pocit, že jste vlastně nic nestihli. Dopoledne přijde kolega, že si neví rady s projektem. Odpoledne jeden ze zaměstnanců neumí vyřešit problém s dokumentací. Do toho vám zavolá syn, co si neví rady s úkoly. A vy se zaseknete s řešením jejich potíží na několik hodin. Následně zůstáváte v práci přesčas. Kvůli tomu nemáte čas na sebe, na své zájmy nebo rodinu. Už vás to nebaví a chcete konečně skoncovat se všemi těmi stěžovateli? Přijďte na workshop Kompetenční akademie® KOUČOVÁNÍ I. – ZKOMPETENTNĚNÍ, kde získáte dovednost vést krátký, 5–15 minut trvající „zkompetentňující“ rozhovor. Výsledkem rozhovoru je, že „stěžovatel“ porozumí své roli při realizaci zadaných úkolů. Je schopen se aktivně zapojovat do jejich řešení a přebírat odpovědnost za výsledek. Tento základní odborný modul navazuje na úvodní setkání Kompetenční akademie® a dále si můžete zvolit i jeho další praktickou nástavbu podle vaší odbornosti se zaměřením na hlubší transformaci a řešení neřešitelných problémů.

OBSAH WORKSHOPU:

Seznámení se zkompetentňujícím rozhovorem

• Komunikace se „stěžovatelem“ v praxi

• Otázkologie – seznámení s různými typy uzavřených i otevřených otázek použitelnými při vyjednávání

• Práce se „zakázkou“ – nastavení cesty řešení problému „stěžovatele“

• Efektivní vytěžení rozhovoru - uzavření rozhovoru startující tzv. autokouče

CO SI ZE SETKÁNÍ ODNESETE:

• Naučíte se vést 5–15 minut trvající „zkompetentňující“ rozhovor

• Budete umět pracovat s různými typy otázek pro ovlivňování druhých osob

• Díky nově nabytým dovednostem získáte do budoucna více času a energie

ŠKOLENÍ JE PRO VÁS VHODNÉ, KDYŽ SI KLADETE OTÁZKY:

Kde vzít čas na sebe, své zájmy a rodinu?

• Jak přenést zodpovědnost na podřízené a kolegy?

• Jakým způsobem komunikovat s problémovým zaměstnancem?

• Jak úspěšně vyjednávat s kolegy nebo obchodními partnery?

PRO KOHO JE WORKSHOP VHODNÝ?

Přínosné informace získají personální manažeři, vedoucí pracovníci, interní koučové a lektoři, pracovníci kvality, projektoví manažeři,majitele firem i freelanceři.