Úvod > Naše kurzy > TELEFONOVÁNÍ S NLP

TELEFONOVÁNÍ S NLP

Možná už jste si všimli, že nejenom obsah, ale i forma a kontext rozhoduje o úspěšnosti telefonátu. Zaujmout posluchače je potom výrazně jednodušší …

Telefonování patří stále mezi velmi efektivní způsoby komunikace… Jak si tedy osvojit dovednosti pro výbornou telefonickou komunikaci? To zjistí účastníci workshopu Kompetenční akademie® – TELEFONOVÁNÍ S NLP. Uvědomí si svou pracovní roli v souladu s vizí, strategií a hodnotami firmy. Budou pracovat na rozvoji osobnosti na základě osobnostní typologie i potřebném chování pro nadstandardní vztah se zákazníky. Seminář zahrnuje také zvládání obtížných situací. Cílem je posílení komunikačních dovedností účastníků tak, aby uměli přinést zákazníkům svou i firemní „přidanou hodnotu“, vytvářeli dlouhodobé vztahy a měřitelné výsledky. V průběhu workshopu využijeme systemického přístupu, zpětné vazby, prvků NLP, vlastního i skupinového uvědomění. Účastníci si odnesou akční plán s konkrétně navrženou aktivitou vedoucí k měřitelným výsledkům. Workshop navazuje na úvodní setkání Kompetenční akademie® a vědomosti si můžete dále rozšířit na následných, odborněji zaměřených setkáních

OBSAH WORKSHOPU:

· Uvědomění pracovní role v souladu s hodnotami firmy, strategií a vizí

· Práce na rozvoji osobnosti, pochopení svého chování na základě osobnostní typologie

· Nadstandardní vztah se zákazníky

· Verbální, paraverbální a neverbální komunikace se zpětnou vazbou

· Zvládání obtížných situací – vyjádření obav, prezentace negativních informací, zvládání námitek

· Práce na akčním plánu s konkrétní aktivitou pro posun k měřitelným výsledkům

CO SI Z WORKSHOPU ÚČASTNÍCI ODNESOU:

· Uvědomění pracovní role v souladu s hodnotami firmy

· Pochopení svého chování na základě osobnostní typologie

· Dovednost budovat nadstandardní vztah se zákazníky

· Schopnost zvládat obtížné situace

· Vlastní akční plán vedoucí k měřitelným výsledkům

ŠKOLENÍ JE PRO ÚČASTNÍKY VHODNÉ, KDYŽ SI KLADOU OTÁZKY:

· Jak efektivně budovat dlouhodobý a nadstandardní vztah se zákazníky?

· Jakým způsobem zvládat obtížné situace a námitky?

· Jak předat zákazníkům svou i firemní „přidanou hodnotu“?

· Jakým způsobem komunikovat s potenciálními klienty, aby se z nich stali zákazníci?

· Jak si plánovat svou práci pro přínos měřitelných výsledků?

PRO KOHO JE WORKSHOP VHODNÝ?

Přínosné informace získají personální manažeři, obchodní zástupci, nákupčí, pracovníci call center, asistetky, vedoucí pracovníci, majitele firem i freelanceři.