- Kompetenční Akademie® TOP Manager
- OVLÁDNĚTE SVŮJ MOZEK PRO ZMĚNU A KOMUNIKACI
- Holistic management® Coaching
- Kompetenční Akademie® Magnetizující prezentace
- První on-line pro manažery
- TYPOLOGIE PRO VEDENÍ A OVLIVŇOVÁNÍ
- TYPOLOGIE PRO VEDOUCÍ PRACOVNÍKY
- TYPOLOGIE PRO OBCHOD A NÁKUP
- JAK NEVYHOŘET
- KOUČOVÁNÍ I. – ZKOMPETENTNĚNÍ
- KOUČOVÁNÍ II. – TRANSFORMACE
- LEADERSHIP
- TIMEMANAGEMENT s GTD
- TELEFONOVÁNÍ S NLP
- ZÁKAZNICKÝ SERVIS
- OVLIVŇOVÁNÍ A MANIPULACE
- FIREMNÍ SOCIÁLNÍ SYSTÉM A ČLENSTVÍ
- STRATEGICKÉ NASTAVENÍ FIRMY
- Kompetenční akademie® Liniový manažer
- Kompetenční akademie® pro vedoucí pracovníky
- Kompetenční akademie® Elitní obchodní tým (EOT)
- Kompetenční akademie® Strategická práce se zákazníkem
- Kompetenční akademie® Excelentní zákaznický servis
- Kompetenční akademie® Efektivní telefonování s NLP
- Transformační ICR® koučink – individuální (možnost ve VR)
- ICR® Klastr
Kompetenční akademie® pro vedoucí pracovníky
PRO NÁCVIK JE VYUŽÍVÁNA VIRTUÁLNÍ REALITA
První akreditovaný výcvikový program - vhodný i pro vedoucí pracovníky samosprávy
Komplexní výcvikový program vhodný i pro vedoucí pracovníky státní správy je koncipován jako sebezkušenostní výcvik, který je rozložen do 4 jednodenních setkání v rozmezí 2 měsíců.
Cílem programu je __získání a rozvinutí kompetencí vedoucích pracovníků pro aktivní využívání již získaných znalostí a dovedností jak u sebe, tak u svých podřízených či celých týmů, kterých oposud nebyli schopni plně využívat.
Den 1. pomůže...
...s pochopením sebe samého, s převáděním informací a znalostí v konkrétní a okamžitě využitelné dovednosti a návyky, s odbouráváním předsudků a předpokladů, že něco nejde. Nástroji práce se sebou lze aktivovat sebepoznávací procesy i u druhých osob, které dogmaticky trvají na neužitečných postojích...
Den 2. pomůže...
... s navozením změny v chování a řízení tak , aby vedoucí pracovníci se svými podřízenými pracovali efektivně, aby u nich dokázali podněcovat aktivní zájem o odvádění kvalitní práce – vlastní zodpovědnost, angažovanost a sebe motivace. Těchto metod lze využívat nejen při interních jednání, ale i vůči veřejnosti...
Den 3. pomůže...
... s výcvikem vedoucích pracovníků, jak pracovat na zavádění změn jinými technikami, než jsou tradiční direktivní a represivní metody. Jak funguje koncept členství a jeho moc nad jednotlivými členy a jak jí využít pro tvorbu maximálně výkonných projektových týmů.
Den 4. pomůže...
... s ukotvením získaných znalostí a dovedností prostřednictvím jednodenního workshopu, na kterém si sami jako jeho účastníci určí oblasti, se kterými potřebujeme ještě pomoci, co si chceme procvičit tak, abychom dokázali vše aktivně ve své práci využívat. Na závěr si každý z nás sestaví svůj akční plán používání užitečných nástrojů a metod v praxi.