Proč Vy tomu nerozumíte, když Váš kolega ano?!
Stává se Vám, že zadáte úkoly svým podřízeným, kolegům či dodavatelům a každý z nich pochopí zadání jiným způsobem?
Znáte ten zmatek, když se po poradě vedení šíří Vaší společností drby rychlostí světla a VY se průběžně dovídáte z každého oddělení nějakou jinou fámu, která je na hony vzdálená realitě?
Vzpomeňte si na základní pravidlo komunikace: „Ten, kdo mluví, je zodpovědný za to, jak jsou jeho slova posluchači pochopena“.
Ale jak na to, když každý je jiný?!
Ano, každý je originální osobnost s jedinečnými zkušenostmi, vzděláním, předsudky, vzorci chování a výchovou.
Než začnete s někým komunikovat, uvědomte si proto, s kým máte tu čest.
Je-li součástí Vašeho povolání komunikace, osvojte si techniky, pomocí nichž dokážete analyzovat posluchače a komunikovat s ním tak, aby Vám skutečně porozuměl.
To Vám umožní vybrat ten správný „způsob předání“ informace či úkolu Vašemu zaměstnanci nebo obchodnímu partnerovi, aby Vás dobře pochopil. Jeden potřebuje detailně napsaný návod, jinému více řekne video, další rozumí více nakreslenému obrázku.
V našem nejúspěšnějším workshopu roku 2015 Manipulace ve vyjednávání si můžete osvojit dokonce i triky, jak využívat jazykové vzorce při vyjednávání o ceně či rozsahu spolupráce.
Na komunikaci jsme machři! Vy buďte taky!
P.S. Jedno z pravidel úspěšné komunikace zní: „nezačínejte rozhovor slovem „proč“, zbytečně dostáváte svého posluchače do opozice“!

Už máte dost roztržek mezi zaměstnanci, neefektivního pracovního nasazení prolínajícího se celou firmou? Vedení týmu zaměstnanců se Vám pomalu vymyká... více

... více

... více